mache mir etwas

in BullyGeister 10.10.2019 09:15
von Banning | 396 Beiträge

Een van de grootste races vindt elk jaar in oktober plaats in San Francisco, het is de halve damesmarathon van Nike. Het is waanzinnig populair geworden vanwege wie het organiseert, voor de prachtige locaties van de stad en ook voor wat er gebeurt aan de finish: brandweerlieden in smoking die je een Tiffany-ketting overhandigen op het strand. Een van de sponsors dit jaar is Whole Foods Market, bekend om zijn hoogwaardige natuurlijke Nike Air Max 2017 Mujer en biologische producten en lokale gemeenschapsbanden.

Whole Foods is een bekende bestemming geworden (ja, het is een bestemming, de winkel is een "transcendente ervaring") bij de fitnessgemeenschap voor hun biologische producten, glutenvrije opties en lokale Nike Air Max 90 Mujer producten. De hele winkel is eigenlijk een optie voor gezonde voeding en met veel leden van de actieve gemeenschap die gezondere voedselopties willen maken, is het de plek geworden om te winkelen. Met de geboorte van onze dochter enkele jaren geleden, gingen we op zoek naar biologisch voedsel voor haar om te beginnen met eten. Ik begon labels te lezen alsof het een huiswerkopdracht was. Ik kan gerust zeggen dat 90% van wat we haar geven biologisch is en dat het belangrijk is om te winkelen om aan die behoeften te voldoen.

Sommigen markeren de verandering van seizoen Nike Air Pegasus 83 Womens door de veranderende mode of het weer, maar hardlopers markeren hun kalender met de verandering van lang en langzaam naar kort en snel. Na de waanzin van voorjaarsmarathons de afgelopen maanden, is het deze tijd van het jaar dat veel lopers hun aandacht richten op Nike Juvenate Mujer de 10k.

Deze week leidde ik een training voor 10k lopers voor de British Heart Foundation met Olympische atleet Louise Hazel. Ik nam de track-sessie en Louise leidde ons in enige serieuze kracht en conditie. Van mijn kant gingen we naar de renbaan in Regents Park en deden ongeveer 400 m reps gevolgd door ongeveer 60 m sprints.

British Heart FoundationSpeedwork is (zoals de naam al doet vermoeden) geweldig om je sneller en sterker te maken. Maar voor het eerst naar een renbaan gaan, kan een eng vooruitzicht zijn. Ik wilde de lopers, van wie velen nog nooit op een baan waren geweest om te trainen, laten zien dat er echt niets is om bang voor te zijn.

Je zou kunnen denken dat iedereen naar je kijkt en denkt 'wie zijn zij? wat doen zij hier? kijk hoe langzaam ze zijn? ', maar in werkelijkheid kijkt iedereen alleen maar naar de Adidas Zx 750 Damen paar meter voor hun eigen gezicht. Ik heb dit tegen Louise gezegd, die zei dat dit angsten zijn die mensen hebben - ongeacht het niveau van atleet die ze zijn.

Als je wat speedwork in je sessies wilt injecteren, heb je geen atletiekbaan nodig - elke gemeten rek zal werken. De voordelen van de baan zijn echter dat je een vlak oppervlak hebt zonder struikelgevaar en (hopelijk) honden en kinderen op fietsen om hardlopen een beetje minder stressvol te maken.

Binnen een paar ronden realiseer je je dat iedereen het te druk heeft om zijn eigen workout af te maken om zich druk te maken over wat je doet of draagt. Vergeet niet dat de binnenste rijstrook bedoeld is om snel te rennen en de buitenste rijstroken voor herstel, en (zoals rijden of fietsen) niet van rijstrook veranderen zonder eerst achter je te kijken.

Snel rennen kan Nike Air Zoom Pegasus 33 Damen echter letsel veroorzaken als je het niet goed doet. Als je nog nooit eerder speedwork hebt gedaan, zoek dan je plaatselijke hardloopclub of groep op. Warm goed op (er moet er een in de sessie zijn opgenomen - als deze niet wegloopt) en luister naar wat er wordt opgedragen. Laat je ego niet in de weg staan ??en ren in een tempo dat geschikt is voor jou - ren niet alleen met de snelheid die anderen rennen.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: richarfranlin
Forum Statistiken
Das Forum hat 28436 Themen und 62493 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen