warum du alle verschwitzt bist

in BullyGeister 12.10.2019 08:18
von Banning | 396 Beiträge

Met de minder gunstige lente die we hebben gehad, heb ik vaak gemerkt dat ik wilde trainen, maar echt niet naar buiten wilde gaan. Dit is waar apps en video's van pas komen. Ik heb je al verteld over de schitterende Yoga Studio-app, maar er is meer. Mijn andere favoriet is de Nike Training Club. Het is gratis te downloaden en het is een schat aan circuitklassen die 15 tot 45 minuten duren. Je kunt ze thuis doen, met of zonder apparatuur, en je gaat echt zweten. De app houdt al je prestaties bij en gooit af en toe 15 minuten bonusworkouts uitgevoerd door beroemdheden zoals Paula Radcliffe of Serena Williams.

Ik ben ook een grote fan van YouTube. Er zijn hier www.lavieenlumiere.fr enorm veel verschillende trainingsvideo's en het duurt even voordat er een voor jou werkt. Een tijdje hield ik van sommige Blogilates-video's omdat ze kort zijn. Gooi er een paar samen voor een uur durende les of doe gewoon een burst van 5 of 10 minuten gericht op een bepaald deel van je lichaam.

Het beste dat ik heb gevonden dat voor mij heeft gewerkt, is het 30-daagse Shred van Jillian Michael. Er zijn drie niveaus van trainingen en elk duurt slechts ongeveer 25 minuten. Na een paar weken religieus Shred te hebben gedaan, wat in mijn geval ongeveer drie of vier keer per week was, begon ik resultaten op te merken. Nogmaals, de trainingen zijn gebaseerd op circuits waar je drie minuten krachtoefeningen doet, twee minuten cardio en een minuut abs, drie verschillende circuits zoals dat, voeg je warming-up en cool-down toe en je hebt een zeer effectieve en leuke workout die niet zelfs niet een volledige 30 minuten duren (terwijl Nike Air Max 720 Dames wordt geschreeuwd door de Biggest Loser top-trainer).

Ik ben een grote wielerfan! De wintermaanden kunnen echter zwaar zijn. Afgezien van de kou, is het niet zo veilig met donkere avonden en het risico van ijs op de wegen. Spinning komt binnen, een moordende training. Gedurende 45 minuten tot een uur wordt je op de proef gesteld op een hometrainer (er zijn echte spinningfietsen, je gebruikt die elektronische niet die je in de cardio van je plaatselijke sportschool vindt).

Elk nummer vertegenwoordigt meestal een bepaalde vorm van Asics Gel Lyte 3 Dames fietsen. Een langzame baan kan je naar een hogere versnelling doen gaan en je toerentallen laten dalen (omwentelingen per minuut), waardoor een mooie en pijnlijke klim op de heuvel wordt ge?muleerd. Het volgende nummer kan vrolijk zijn en je door je sprint halen, met korte tussenpozen om op adem te komen. Ik ben veel ‘goede’ fietsers tegengekomen die zweren door lessen te draaien om ze de winter door te komen. Het is ook een echt goede training voor je billen!

Toptip: zoals met zoveel dingen, hangt een Nike Air Pegasus 83 Mens goede klas af van de instructeur en ik heb gemerkt dat dit vooral waar is voor spinnen. Dus als je het de eerste keer niet uitprobeert, zoek dan een andere instructeur en probeer het nog een keer.

Laten we er niet omheen draaien. Ik rijd zondag de ASICS LA Marathon en ik wil sub 3:30. Ik wilde het een maand geleden en het gebeurde Nike Air Max 95 Womens gewoon niet. Dit is een tweede kans. Dit is een tweede kans. Dit is een kans op Nike Internationalist Heren verlossing.

In vergelijking met de baan die ik in Phoenix heb gevolgd, zal dit zeker een grotere uitdaging zijn. Dat gezegd hebbende, in vergelijking met mijn aanstaande marathon-schema, is dit misschien mijn beste kans. Mijn volgende twee races hebben een nog moeilijkere hoogte.

Ben ik heilig dat ik mijn doel niet voor de tweede keer kan halen? Absoluut.

Ik ga eerlijk tegen je zijn. Ik voel me misschien een beetje verpletterd als ik dit mis. Dat is gewoon echt. Ik weet dat ik mijn doelen daar weggooi en dat wanneer ik op publiceer in een bericht of een tweet verstuur, ik weet dat het openbaar is als ik tekortkom. Ik ga dit weekend niet met vertrouwen tegemoet, maar dat is niet ongewoon. Ik heb nooit echt teveel "type A" door mijn aderen laten lopen voor deze races. Ik ben niet zo'n hardloper. Ik ben Nike Air Huarache Womens geneigd in mezelf te blijven, stil te worden en me voor te bereiden op een helse strijd. Ik ben al zo geweest voor de meeste van mijn PR's, dus het is geen nieuw gevoel en geen indicatie van mislukking (of succes).

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: richarfranlin
Forum Statistiken
Das Forum hat 28436 Themen und 62493 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor
Einfach ein eigenes Forum erstellen